niedziela, 11 grudnia 2011

Odkurzanie

Oj, jaki wstyd. Mój blog całkiem pokrył się kurzem. Praca, dom i sto rzeczy na raz, a wszystko w stałym niedoczasie. Pewnie też tak macie.

Oto przykład: ten blackworkowy haft na lnie zrobiłam w ubiegłym roku, po czym przez dłuższy czas brakowało mu oprawy odpowiednich wymiarów. Gdy wreszcie znalazłam śliczną przedwojenną ramkę, niestety rozbiłam ją w drobny mak. Ech. W końcu stanęło na oprawie ikejowej. Za szkłem, a więc nie tak jak miało być, ale śnieżnobiały len nie zakurzy się. W odróżnieniu od mojego bloga;)

Wszystkim życzę dobrego przeżycia Adwentu i bardzo niespiesznych przygotowań do Świąt:)

26 komentarzy:

sylwia15a pisze...

Ale fajnie ,że znowu jesteś !!!!!!!
Od paru dni o Tobie myślę,ponieważ zgapiłam Twój wianek na drzwi...ten z mikołajową czapką i rękawiczkami :-)Mam nadzieję,że nie będziesz zła ;-) Pozdrawiam serdecznie !

alizee pisze...

Jak fajnie znów Cię widzieć :))) Haft przecudny i faktycznie za szkłem będzie mu przynajmniej bezkurzowo ;-)
Przed świętami jak zwykle gonitwa, taki czas....

Uściski przesyłam :))

Aggie pisze...

Zycze Ci rowniez pieknego Adwentu!
Az przecieralam oczy ze zdziwienia, jak zobaczylam Twoj blog na poczatku listy:)))
Zabralam sie za podobna prace, bo bardzo lubie blackwork- zobaczymy czy bedzie podobnie piekny:)
Pozdrawiam:)

Gabi pisze...

...how pretty, I love this style so much !!!
Love
Gabi

Qra Domowa pisze...

nooo długo kazałas na siebie czekać:)))))-piekny haft-pozdrawiam:))

Anonimowy pisze...

warto bylo czekac, jak zwykle pieknie :) artdeco

Elle pisze...

oooo jesteś :) prawie rok czasu minął od Twojego ostatniego wpisu! no tak nie można! :)
ale ciesze się, że jednak jesteś :) Piękny haft - to już Twój znak rozpoznawczy :)

Serdecznie pozdrawiam. Pisz częściej!

Ja nowa - milnova pisze...

Powrót w wielkim stylu :)

Anonimowy pisze...

Fajnie, że wróciłaś. Muszę się przyznać, że dla mnie powrót do robótek ręcznych stał się za sprawą Twoich ubiegłorocznych gwiazdek :)za co jestem ogromnie wdzięczna.A potem to już poooooszło....
Najserdeczniej pozdrawiam hel.
Nie daj na siebie czekać

Obsesja Kasiulka pisze...

Koniecznie wracaj do nas!!! Odkurzaj na blogu co się da i pokazuje te cuda które przez rok zrobiłaś!!!
A ja od dłuższego czasu szukałam u kogo na blogu widziałam piękne kule zrobione z płatków kosmetyczny- a tu prosze znalazła się zguba:D

niesława pisze...

Faktycznie , nie było Cie szmat czasu ... Fajnie ,że sie pokazałaś

Haft przepiękny :)
Pozdrawiam

ushii pisze...

oj, jak się cieszę, ze choć kilka słów napisałaś! szkoda, że znikasz na tak długo :(

Anonimowy pisze...

Ogromnie się ciesze, że wróciłaś. Przepiękny blog do którego często zaglądam. Dzięki Tobie znów zaczęłam wyszywać!!!.Czekam na kolejne wpisy:-)Ewa

audrey60 pisze...

Witaj, bardzo się cieszę, że jesteś. Pozwoliłam sobie skorzystać z Twojego kursu robienia kul śnieżnych :). Trochę pracę zmodyfikowałam, ale jestem wdzięczna za Twój pomysł i pracę. Pozdrawiam serdecznie.

Dendrobium pisze...

Jak dobrze, że wróciłaś!!!! Ciekawa jestem jakie masz nowe pomysły na Modern spotyka vintage praktycznie;)
Pozdrawiam serdecznie

olla pisze...

Pomysłów mam dużo, gorzej natomiast z czasem na realizację choćby ułamka:)

Wszystkim dziękuję za odwiedziny i ciepłe komentarze:)

ALEXA pisze...

WESOŁYCH ŚWIĄT Ollu :)

Cedex pisze...

Beau travail de broderie de longue haleine

irene pisze...

Very nice!!

Projektywni Handmade pisze...

Witam po raz pierwszy :)
Od jakiegoś czasu podglądam Twój blog i po obejrzeniu tego cuda nie wytrzymałam :) Piękne! Ja co prawda jeszcze nie miałam okazji wyszyć tak wielkiego formatu, ale po obejrzeniu Twojej pracy z pewnością wydziergam coś większego, być może pochwalę się na swoim blogu,ale pod warunkiem, że będzie choć w połowie tak piękne jak Twoje:)
Pozdrawiam serdecznie, Projektywni Handemade

Petronelka pisze...

Pięknemu haftowi ikeowa rama nie zaszkodzi:) Ślicznie wyszło.
Podrawiam cieplutko

li. pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Paulosz pisze...

Witaj :) nominowałam ten blog wyróżnieniem VBA!
Zapraszam po szczegóły:
http://kizdka.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-vba-z-wielka-radoscia.html

Veggie pisze...

Ślicznie tu u Ciebie :-)

kolegotka pisze...

Bardzo ciekawy, inspirujacy blog. Tochę poszperałam u Ciebie. pozdr magda

NEST - dekoracje do domu pisze...

Fajny haft i świetnie wygląda w ramce!