niedziela, 5 grudnia 2010

Snieżne kule XXL

 
W mroźny sobotni wieczór zrobiłyśmy pewną ilość śnieżnych kul w rozmiarze XXL.  Robi się je łatwo i dość szybko, więc nadają się doskonale na projekt do  wykonania z dziećmi. Takie wspólne domowe tworzenie dekoracji świątecznych to dla dzieci nie tylko świetna zabawa, ale też wspomnienie na całe życie.  
Kule dziś rano powiesiłyśmy w oknach jadalni.
Dla zainteresowanych szybki kursik wykonania kul XXL znajduje się tutaj.

 A to widok przez moje okno kuchenne dzisiejszego ranka, po prostu bajeczny.
Mam nadzieję, że druga przedświąteczna niedziela upłynęła wszystkim bardzo miło i życzę wszystkim dobrego tygodnia!

30 komentarzy:

Fabrica pisze...

Ślicznie.
Szkoda,ze tak rzadko piszesz.

Pozdrawiam,
Sylwia

Lili pisze...

cudne. a widok zapiera dech w piersiach...

irene pisze...

Hi

Very beutiful!

Irene

Bobe Majse pisze...

Olu, na pewno dam radę! :);) Dziękuję. Piotrek podpowiada, że takie kule są także w Empiku. Jutro zatem zakupy. Miłej niedzieli.

lewkonia pisze...

Genialne te kule w swej prostocie. I Piękne!
Z przyjemnością podglądam Twoje pomysły i efekty Twych prac.
Pozdrawiam :)

artambrozja pisze...

kule są po prostu bajeczne - zrobię na pewno !! dzięki za kurs :*
Widok okna ale sypialni mam bardzo podobny :))

Anonimowy pisze...

cudne :) artdeco

Balbina pisze...

Kule super muszę z moja córcią tak się pobawić. Pozdrawiamy

Dorota pisze...

Dziękuje Ci za podpowiedz jak zrobic taka kule. Jest faktycznie prosty, ale jaki efektowny.
Bogatego Mikołaja. Dorota

modeliste.k pisze...

alez fajny pomysl!!!
Dzieki za inspiracje.

pozdrawiam

Joanna pisze...

Niesamowicie wspaniały pomysł. pozwolisz , że sobie takie zrobię.Pozdrawiam Mikołajkowo.

Anonimowy pisze...

Rewelacja!!!nawet skuszę się na te płatki z Lidla..powiadasz 0.6zł ja dawałam u nas w sklepie 4zł. Stała podglądaczka Brygida

cicha pisze...

Twoje dekoracje, to cudowności wzdycham i macham...
a widok powalający, a niech mnie...padam na kolana ;-DDD

Pozdrawiam serdecznie ;-)))

folkmyself pisze...

Alez piękne kule!

An z Chatki pisze...

sliczne kule :)

ivon777 pisze...

Droga Olu- baaaardzo długo czekałam na Ciebie , na Twój powrót i kolejne źródła inspiracji płynące z twojego wspaniałego bloga... Wiele osób czekało. Na szczęście wróciłaś i mam nadzieje, że na dłużej , a przynajmniej z krótszymi przerwami ?
Ja ostatnio wracałam do twych postów z przed roku i przyznaję sie do zgapienia wzoru renifera na haft krzyżykowy. Wkrótce pokaże moje stworki .
U Ciebie jak zawsze pomysłowość, talent, ale też i ta niesamowicie urocza "zgrzebność " której ja wciąż poszukuje i nie umiem jej oswoić . To jest dar, który posiadają nielicznie w swym tworzeniu...
Posyłam Ci całą naręcz uścisków serdecznych. Cieszę się ogromnie na Twój miły powrót i czekam na dalsze opowieści. Moc cieplutkich pozdrowień w Twe piękne progi ślę.
Iw.

li. pisze...

Olu.Jak strasznie sie cieszę! Znowu jesteś :-).Oj martwiłam się bardzo, często zaglądałam tutaj.Prezent mi sprawiłaś ogromny nowymi wpisami. A kule są urocze.Pozdrawiam gorąco, gorąco:-)

anne pisze...

ale fajna :)))
Ollu wykorzystałam Twój pomysł- wzór na mini śnieżynkę :)) troszkę ją zmodyfikowałam ;))) jak obfocę to pokażę i oczywiście napiszę kto jest autorem prototypu :))
pozdrawiam serdecznie
Ania

Czarownica pisze...

Swietny pomysl na sniezne kule;) przyznaje sie od razu ze pewnie "skorzystam" z pomysłu ;) oczywiscie do celow prywatnych :) Pozdrawiam

szewczykana pisze...

idealnie komponują się z mroźnym krajobrazem za oknem :)

Milena pisze...

Śliczne kule!!! Rewelacyjny pomysł. Dziękuję za instrukcję "krok po kroku". Pozdrawiamdions

Bobe Majse pisze...

Ollu, zrobiłam! Na razie jedną (zabrakło płatków kosmetycznych:), ale w planach mam jeszcze dwie. Fantastyczny efekt, a sama praca - choć sporo jej - banalnie prosta. Coś wymarzonego dla mnie! Pięknie dziękuję za ten pomysł.
Blogi artystyczne to kopalnia pomysłów.

chantel pisze...

ale niesamowity pomysł :)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Kule fantastyczne. Już lecę kursik oglądać.:D
Ależ masz widoki za oknem! Rewelacja!
Serdeczności

Mela pisze...

Rewelacyjny pomysł i rewelacyjny blog który już wpisuję do moich ulubionych blogów!!

Patti pisze...

Cudowne te kule!!!! Już je przeniosłam na swój blog :)))))))
Zdradzaj więcej takich wspaniałych pomysłów.......
Zapraszam na swoje Candy:))) biały domek pasujący do Twoich pięknych kul:))))))
Pozdrawiam Patti

Dendrobium pisze...

Olla śliczne i pomysłowe te wacikowe kule. Jutro, na początek, spróbuję wydziergać śnieżynkę wg Twojego opisu:).
Pozdrawiam ciepło:)

buy my car pisze...

It is very beautiful in only one colour. I really impressed with your work. The all images are very attractive.

3esdesing pisze...

Widok z okna masz przepiękny! Naprawdę bajka.
Pozazdrościć:)
A co do Twoich prac artystycznych, to również gratuluje talentu:)

lena_wz pisze...

Dziękuję za wspaniały kurs, poczyniłam jedną, choć nie obyło się bez komplikacji... szpilki nie przebijały płatków :p
Zdjęcie na blogu, powieszę sobie w oknie. Pozdrawiam ciepło :*