niedziela, 28 listopada 2010

Tempus Adventus

Pierwsza niedziela Adwentu! Lubię ten czas, uroczysty i pracowity jednocześnie. Bo z jednej strony przyziemna przedświąteczna krzątanina, a z drugiej strony oczekiwanie na rzeczy wielkie.  A także refleksja nad miniowym czasem.
Właśnie, czas...
Ostatnie miesiące minęły mi - nie wiem kiedy. Wiosną wróciłam do pracy. Mam najpiękniejszy zawód świata, zarazem jednak bardzo absorbujący - duchowo i czasowo. Do tego dom, dzieci, sporo innych zajęć. Wszystko to sprawiło, że blogowanie zeszło na dalszy plan.
Tym, którzy o mnie nie zapomnieli serdecznie dziękuję!
Obecnie jestem trochę "ogarnięta" i postaram się uaktualniać bloga na bieżąco - obiecuję. 
Będą to głównie drobne i szybkie projekty, pomysłów mam mnóstwo, potrzeba mi tylko czasu i...światła - do zdjęć.
U progu Adwentu życzę wszystkim tego samego: 
czasu - dla siebie i bliskich, żeby nie zamotać się w natłoku codziennych spraw - i światła, niech w tym najciemniejszym miesiącu w roku rozświetla nasze dusze!

29 komentarzy:

llooka pisze...

Przecieram oczy ze zdziwienia! Tak się cieszę, że jesteś! Nawet nie wiesz jak mi Ciebie brakowało!
Pokazuj nam Twoją świąteczną odsłonę domku czym prędzej!

Magoda pisze...

Ollu jak się cieszę, że wróciłaś!
Urocze zdjęcia.
Posyłam ciepełko!

Kite Designer pisze...

Nareszcie :-)))

Anonimowy pisze...

Nareszcie jestes!!!!!!!!!!!!!!!!Obserwator calkowicie anonimowy.

Bobe Majse pisze...

Witaj! Piękne życzenia i dekoracje.

Rossali pisze...

Pamiętam i czekałam z niecierpliwością na Twoje wpisy :)

cicha pisze...

piękna dekoracja świąteczna!
pozdrawiam i czekam na kolejne ciekawe posty!

An-na pisze...

Nareszcie! Byłam - nie dalej jak wczoraj - u Ciebie i jeszcze nic nie zapowiadało powrotu...

Piękne życzenia. Dzięki :)

ALFA pisze...

Cieszę się, że wróciłaś. Zaglądam tu czasem zachwycona zdjęciami i dekoracjami. Bardzo subtelna adwentowa ozdoba, szalenie mi się podoba. Pozdrawiam, Justyna

anne pisze...

aż przecierałam oczy ze zdumienia, czy dobrze widzę ;)))
Ollu :)) cieszę się, zę jesteś :))
pozdrawiam serdecznie :))
i piękna dekoracja, taka w Twoim stylu :)))

Casablanca pisze...

Bardzo sie ciesze Twoim powrotem i
pozdrawiam serdecznie:)

alizee pisze...

Cieszę się, że wróciłaś :) znów miło popatrzeć na Twoje pomysły.

Ściskam :))

Dorota pisze...

Nareszcie jesteś :-) Bardzo się cieszę :-))))))Pozdrawiam cieplutko :-)))

aagaa pisze...

Piękne dekoracje!!!

Pozdrawiam

Kaprys pisze...

Proste acz wspaniałe dekoracje adwentowe !!!
Pozdrawiam Aga

ushii pisze...

Hurra!! Jesteś!! :))

Elle pisze...

A wiesz, że wczoraj do Ciebie zaglądałam?? :)
Miło że znowu jestes :)

Annasza pisze...

Ollu, naprawdę wróciłaś! Cieszę się ogromnie, byłaś jedną z pierwszych osób, do których zaglądałam zawsze i które natchnęły mnie do założenia własnego bloga :)) Bywaj częściej, pozdrawiam :)

An z Chatki pisze...

oh nareszcie jesteś, tak się stęskniłam !

Pozdr An

paula_71 pisze...

Olli,tak się cieszę,że wróciłaś.
Zaglądałam do Ciebie co jakiś czas nacieszyć oczy i zainspirować się...

Mam nadzieję,że nie znikniesz już na tak długo i już niedługo będziemy mogły podziwiać Twoje kolejne prace :)

Pozdrawiam ciepło.

artdeco pisze...

Ale niespodzianka, witaj i pisz, jak zwykle slicznie tutaj :)

Mia pisze...

Jak się cieszę! Ostatnio znów tutaj zaglądałam z nadzieją, ze pojawi się jakiś znak od Ciebie.
Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy.
Pozdrawiam!

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Olciu! Jak dobrze, że wróciłaś!
Dekoracja adwentowa cudowna! Czekam niecierpliwie na dalsze projekty i życzę tego czego Ty nam, czyli czasu dla siebie i bliskich.
Ściskam serdecznie

mada pisze...

Witaj Ollu! Nareszcie:)))))

konstancja30 pisze...

stara prawda "rzeczy najprostsze są najlepsze" potwierdzona subtelnymi adwentowymi świecami ... szlachetnie ... elegancko i prosto a przez to wytwornie :) już dawno przeczytałam chyba wszystkie posty ale nie miałam okazji tu zaistnieć bo do blogowego swiata weszłam od lipca ... ale jesteś i korzystam z okazji ... jeżeli pozwolisz wkraczam do tego świata z niepowtarzalnym klimatem :) pozdrawiam :)

Dag-eSz pisze...

Ja też się zdziwiłam i musiałam jeszcze raz spojrzeć czy to Ty!!! cieszę się przeogromnie Olu, że jesteś ale przy okazji posyłam Ci wielkiego klapsa!!! :P mogłaś przecież skrobnąć, że czasu nie masz i już! a człek tu się martwi :P
Ja również życzę Ci tego samego w ten cudny czas oczekiwania :***

joanna pisze...

... i zostań, jak najdłużej :))
Śliczne dekoracje - warto było czekać na Twój powrót :)
Ściskam :)

Ania pisze...

Sttttrrrasznie długo kazałaś na siebie czekać.Ale najważniejsze,że już jesteś :-)

Stylowe wnętrza pisze...

Super i bardzo pomysłowe ozdoby mogą rozjaśnić i upiększyć każde wnętrze