środa, 8 kwietnia 2009

Już Wielkanocnie:)

Ponieważ na czas Triduum zamierzam wyłączyć się się - na tyle, na ile to możliwe-z życia wirtualnego- pozwólcie, że już dziś złożę Wam -wszystkim czytającym te słowa, a szczególnie stale tu zaglądającym- życzenia wielkanocne: pokoju i ogromnej nadziei, które te święta z sobą niosą, a także radości w tę noc "gdy niebo styka się z ziemią a sprawy boskie ze sprawami ludzkimi" ( z Exsultet, średniowiecznego hymnu z liturgii wielkosobotniej).
...i oczywiście życzę mnóstwa smakołyków i cudownej pogody na święta:))

69 komentarzy:

AgaB pisze...

I Tobie...spokoju ducha i radości w sercu, siły w utalentowanych dłoniach

llooka pisze...

Cudowne dekoracje Olu! Paseczki z życzeniami w kilku językach - świetny pomysł! Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodzinki!

aagaa pisze...

Olla,jakie cudowne dekoracje.Wianek z jajeczkami i zyczenia na paseczkach i wszystko.Dla Ciebie równiez wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych...

Lena pisze...

Pieknie zdjecia... Widze, ze u ciebie panuje juz w pelni swiateczny nastroj:).

Dziekuje za zyczenia i tobie rowniez zycze spokojnych, radosnych, rodzinnych Swiat Wielkanocnych:).

alizee pisze...

I Tobie również spokojnych i radosnych Świąt wśród tak pięknych dekoracji :-)

Ania. pisze...

Swietne fotki.U ciebie tak pieknie-swiatecznie a tu nic poza czekoladowymi krolikami:-/Zawsze na czas swiat bardzo tesknimy za polskimi obyczajami.Zycze calej twojej rodzince wspanialych swiat spedzonych w gronie najblizszych! Buziaki.Ania w dwupaku:-)))

paula_71 pisze...

świetne i proste dekoracje!Bardzo podobają mi się maleńkie bukieciki w skorupkach jaj :)
Tobie również życzę spokojnych i radosnych świąt Wielkiej Nocy.

joanna pisze...

Rozkosz dla oczu :))
Cudowne dekoracje na mistrzowskich zdjęciach!
Mnie urzeklo gniazdko, ale drzewko też piekne :)) I stokrotki ...

Ollu, dziękuję bardzo za życzenia :))
Tobie i Twojej Rodzinie - dużo radości i spokoju w nadchodzące dni...

Madzia pisze...

Piękne świąteczne dekoracje...takie delikatne.
Ollu:) dziękuję za życzenia. Tobie i całej Twojej rodzince spokojnych i radosnych Świąt życzę!
Pozdrawiam

Asia pisze...

Ollu bardzo dziekuje za zyczenia-wzajemnie!
Zrobiłaś piekne deokoracje! Wspaniała kolorystyka, ładne zdjęcia. Po raz kolejny potwierdza sie, ze piekno w prostocie!
Pozdrawiam świątecznie!

Rybiooka pisze...

Niech Zmartwychwstały Jezus dodaje sił i więcej pomysłów :)
Przez te cuda roznosisz woń Jego poznania :)

wianek z modrzewia....

Iwjardim pisze...

Przepiekne dekoracje , druszlak i modrzewiowy wianek robroił mnie , ślicznie u Ciebie i te życzenia - fantastycznie .
Dla Ciebie i Twojej rodziny spokojnych świat .

artdeco pisze...

u Ciebie jak zwykle uroczo, bardzo podoba mi sie biala serwetka, (zauwazylam ja juz wczesniej z boku). Radosnych swiat zycze :)

Elle pisze...

Ach! jakie cudowne dekoracje!
I Tobie życzę radosnych, zdrowych, pięknie przeżytych Świąt :)
Pozdrawiam :)

Dag-eSz pisze...

Świetne dekoracje, bardzo nastrojowe ;) pozdrawiam :)

sylwia pisze...

Pięknie u Ciebie. Wesołych Świat !

Ita pisze...

Śliczne zdjęcia z wysmakowanymi dekoracjami.
Dziękuję za życzenia !
Ja również życzę spokojnych ,radosnych i pełnych miłości świąt dla Ciebie i całej Twojej rodzinki.

Mekinking pisze...

swietny pomysł na jajka w durszlaku, idealny do kuchni.
i nawzajem, również wesołych świąt

le ciel flamand pisze...

Lovely pictures, it makes me happy!
Happy Easter,
Annelies

BogaczKa pisze...

Taki zwykły durszlak, a tak oryginalnie wygląda z tymi jajami.

li. pisze...

Olu,prawdziwie świąteczny przekaz- w dekoracjach i słowach.Dziękuję.Podziwiam ten i poprzednie wpisy w Twój blog.Sczęśliwych Świąt życzę Tobie i całej Twojej Rodzinie.

Jeannette pisze...

Beautiful Easter decoration! Love it1
Happy Easter, Jeannette

qlkowa pisze...

Nawzajem, nawzajem!
Pięknie przygotowałaś dom na Święta!

ivon777 pisze...

A Ciebie tak światecznie. I ten niepowtarzalny klimat duchowego przygotowania (...)
Olu - przyjmij proszę ode mnie życzenia - radosnych świąt . Choć spóźnione - to bardzo szczere .... Wszystkiego dobrego - co tylko może się wydarzyć. Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Cudownych Świąt!
Piękne dekoracje poczyniłaś.
Pozdrawiam wiosennie

Łucja pisze...

Całkiem niedawno odkryłam Twojego bloga i już zdążyłam przeczytać wszystkie wpisy :) Masz świetne wyczucie do grafiki i wprost nieziemskie zdjęcia, dlatego pozwoliłam sobie zalinkować Ciebie na swoim blogu :)
Serdecznie pozdrawiam.

Dorota pisze...

Przepiękne dekoracje, rewelacyjne pomysły, prześliczne zdjęcia!!! Pozdrawiam poświątecznie i zapraszam do mnie na www.domek-na-skwerku.blogspot.com

anne pisze...

Ollu, nie wiem czym najpierw się zachwycać: dekoracjami, czy ich sposobem sfotografowania???
piękne, niezwykłe, oryginalne, to słowa, które cisną mi się na usta...

i przyjmij proszę, szczere, ale już poświąteczne życzenia...
pozdrawiam

Something White pisze...

Wonderful pictures all over! I like very much the white elegance and atmosphere in your photos! And the idea with the small papers in that branch is lovely as well.
I wish you some more nice Easterdays, all the best,
Marjolijn

Yrsa pisze...

Chciałam Ci bardzo podziękować za życzenia świąteczne , widzę ,że też zrobiłaś sobie dłuższą przerwę .
Chciałam aby te święta były wyjątkowe i trochę były .
Podziwiam właśnie Twoje kompozycje świąteczne , jak zwykle ujęłaś mnie prostotą i wyjątkową pomysłowością .Pozdrawiam Yrsa

Elisse pisze...

Ja jakby trochę spóźniona, ale mam nadzieję,że mi wybaczysz i że bez moich świątecznych życzeń spędziłaś przemiło święta. Przepiękne dekoracje, a modrzewiowy wianek...marzenie.
Gorąco pozdrawiam

Manualnie.pl pisze...

Zrobiłaś cudowne dekoracje. Aż się chce świętować cały rok w takim nastrojowym domu:)

anne pisze...

Ollu, zapraszam po wyróżnienie :)))

Dorota pisze...

Zapraszam do siebie po wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie!

Elin pisze...

Hi and thanks for your lovely comment, hope you had a nice easter. I have visit my mother and not bin near a computer. But now i am back and so many lovely pictures i have missed...

Wish you a nice weekend.
Many warm hugs
Elin

joanna pisze...

Ollu, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku jedynie wieksza ilość obowiązków nie pozwala Ci na pisanie :))

Gorąco pozdrawiam :))

paula_71 pisze...

Podobnie jak Joanna pytam czy wszystko ok,,a brak wpisów spowodowany jest większymi obowiązkami? :)
Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe posty!

artdeco pisze...

tez mnie ta przerwa niepokoi, mam nadzieje, ze wszystko w porzadku; czeka na Ciebie niespodzianka na moim blogu, pozdrawiam goraco :)

Elisse pisze...

No jakże się cieszę ,że zobaczyłam Cię u Ity. dobrze,że wszystko ok. bo bardzo ciebie tutaj brakuje:)Wow...ja mam dla Ciebie tą samą niespodziankę, co Artdeco...nie doczytałam!
buziaki

qlkowa pisze...

Ollu, gdzie jesteś?

Ita pisze...

Ollu ,już od jakiegoś czasu Cię nie ma i przyznam się że nerwy mi puszczają ,a wyobraźnia się rozszalała?????
Gdzie kochana jesteś ?
Nawet nie chcę mysleć ,że coś nie tak.
Pozdrawiam ciepło.

jukejka pisze...

jestem pod wrażeniem, piękny blog!

An-na pisze...

No , ja też się niepokoję... Daj znać!

LillaFlisan pisze...

What a lovely blog you got!

Beautiful pictures!

Hgs

Flisan, Sweden

Noll54/Eva-Karin pisze...

Hello there,

Lovely pictures you take i´ts a very nice deep and insperation in it.

Must tell you that me and my family are going to visit Poland and Gdansk next weekend.

Best Regards
Eva-Karin/noll54

Lenemora pisze...

Hallo!

What a beautiful blog you have!! I realy enjoy your pictures.

I have never been here before, but now I would like to follow you....

See you soon again ;-)

Hug from Lenemora

Arine pisze...

Zaglądam tu co jakiś czas i co widzę?!Durszlak jest prześliczny, ale wszyscy czekamy na jakiś znak od Ciebie, że wszystko jest OK!
Napisz coś, cokolwiek :*

qlkowa pisze...

Ollu..!!!

Dajda pisze...

Właśnie znalazłam Twojego bloga i jestem zachwycona!

Lena pisze...

Ollu, mam nadzieje ze wszystko dobrze u ciebie?...
Moc pozdrowien!

joanna pisze...

???
Staram się być dobrych myśli :)

anne pisze...

Ollu, co u Ciebie???
pozdrawiam serdecznie :))

qlkowa pisze...

Ollu, odezwij się..!

Ita pisze...

??????????

li. pisze...

Olu, jak widzę, nie tylko ja jestem zaniepokojona Twoim milczeniem.Martwię się.

artdeco pisze...

zaczynam miec wizje apokaliptyczne, prosze odezwij sie :)

qlkowa pisze...

Czy ktoś ma z Ollą jakiś kontakt w realu???

paula_71 pisze...

Ollu,wrócisz do nas jeszcze?

maano pisze...

beautyfull foto :)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ollu! I ja w końcu spytam... Martwię się i bardzo brakuje mi Twoich wpisów....

Elle pisze...

Czy wszystko w porządku u Ciebie??? przepadłaś nam w kwietniu a tu już sierpień mija!!!
Pozdrawiam serdecznie :) wracaj!

Yrsa pisze...

Często zaglądam , ale ciągle milczysz . To już 4 miesiące bez Ciebie , myślimy o Tobie i ciągle mamy nadzieje ,że wszystko jest dobrze i jeszcze wrócisz do pisania bloga i jego wiernych czytelniczek.Pozdrawiam Yrsa

sylwia pisze...

Olu ja tez sie zastanawiam dlaczego Cie tak dlugo nie ma.

Mam nadzieje,ze niedlugo sie odezwiesz.

Pozdrawiam,
Sylwia

Magoda pisze...

Z pewnością jest ważny powód Twojego milczenia.
Brak tu Ciebie.
Pozdrawiam cieplutko.

joanna pisze...

Ciągle zaglądam...
Zawsze z nadzieją...

Wróć, nie musisz nam nic tłumaczyć.
Wystarczy, że będziesz :))
Ściskam :)

An z Chatki pisze...

wróc do nas, bo pusto bez Ciebie...

anne pisze...

Ollu :)) brak mi Ciebie :)) Twoich pomysłów, wspaniałych zdjęć i bardzo miłych słów :))
pozdrawiam

Ita pisze...

Ollu!!!!!!!!

徵信社 pisze...

I love it! Very creative!That's actually really cool.
謝謝你的文章分享,請你有空到我

參觀,Thanks