sobota, 24 stycznia 2009

Tylko dla panów;)

Z okazji urodzin przygotowałam dla męża prezent. Oto on, czyli Sobotni Męski Zestaw Filmowy. Składa się on z tacy (mojego autorstwa) z pięknościami z lat czterdziestych...

...gustownego wiaderka wraz ze stosowną zawartością...

...oraz pastylek miętowych w metalowym pudełeczku retro.

Ślicznotka z tego pudełeczka pojawia się, zbiegiem okoliczności, również na tacy.

Prezent jest oczywiście z przymrużeniem oka, ale nie do końca: chcielibyśmy, by solenizant mniej pracował a więcej przebywał w domu i oddawał się relaksowym zajęciom:)

25 komentarzy:

sylwia pisze...

Bardzo oryginalny prezent dla meza, gratuluje Ollu pomyslu !!!

Pozdrawiam,Sylwia

artdeco pisze...

chcialabym chociaz w czesci byc taka dobra zona :)

szewczykana pisze...

świetny pomysł, że nie wspomnę o wykonaniu :)

Asia pisze...

pomysłowe:)
Bardzo udana taca

Madzia pisze...

Świetny prezent! Bardzo dobra z Ciebie żonka:))
Serdecznie pozdrawiam

llooka pisze...

Oboje z mężem jesteśmy kinomaniacy, także nie pogniewałabym się, gdyby ktoś mnie takie cuda sprezentował...:)

li. pisze...

Teraz to już tylko w domu będzie przebywał:-)Praca zostanie daleko, daleko.Świetna taca, rewelacyjne wiadro.

anne pisze...

świetny zestaw i niezwykle oryginalny :))

i złóż mężowi życzenia od wirtualnej znajomej:)))

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

No mam nadzieje, ze mężowi szczęka opadła z wrażenia! Świetny prezent i aluzja bardzo subtelnie podana - w kubełku na popcorn ;)

maano pisze...

you have beatyful blog :)

aagaa pisze...

Pogratulować pomysłu...

Dla męża wszystkiego dobrego..

joanna pisze...

Prezenty jedyne w swoim rodzaju - znakomity pomysł - przecież nie łatwo znaleźć tyle slicznotek ;))
Wiaderko rozczuliło mnie :) Uwielbiam kukurydzę...
Wszystkiego naj, naj, najlepszego dla męża :))
Pozdrawiam.

Green Canoe pisze...

Ollu - SUPER, rewelacyjny prezent,ja tez chce takowe wiaderko dla siebie:):)!!!! zdradzisz gdzie można nabyc?? i w ogole - pomysł boski. Oj kreatywna kobieto - natchnęłaś mnie, żebym mojemu kochaniu też coś oryginalnego przygotowała na naszą rocznice:) Dziękuje:)

olla pisze...

Dziękuję za miłe słowa a solenizant dziękuje za życzenia :)
Wiaderko pochodzi z www.camomille.pl, podobnie jak i drażetki miętowe.

Ita pisze...

Olla , ale z Ciebie dobra żona!!!
Doskonały pomysł na prezent ,a wiadomo jak trudno wymyślić coś przydatnego-domowego dla mężczyzny !!!
SUPER!

Elisse pisze...

Pozazdrościć mężowi tak wyrozumiałej, oryginalnej i kochającej żony:) Spóźnione życzenia dla solenizanta.

Pachnidło pisze...

Gratuluje, pomysł na 6+, wykonanie zapewne skali zabraknie no i ten popkorn pewnie smakował wyśmienicie. POzdrawiam

Yrsa pisze...

Ślicznie u Ciebie , piękne koronki i hafty , które b.lubię .
Decoupage na tacy bardzo pomysłowy i pracochłonny . Też lubię pisma o wnętrzach , ale nie mam ulubionego czasopisma i kupuję te , które aktualnie ma w środku coś inspirującego. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz . Dobranoc - życzę miłych wieczorów we dwoje i dobrych filmów .

olla pisze...

Taca zupełnie niepracochłonna, bo to jeden papier:)

Pasjonatka pisze...

To bardzo pomysłowe! I jakie sprytne - mężczyzna w domu, do tego wiadomo: przez żołądek do serca, no i fotki wprowadzają go w odpowiedni nastrój :D
Chciałam jeszcze napisać, że bardzo podoba mi się komplecik vintage z wcześniejszego posta i prześliczne fotki muzyczne - baaardzo klimatyczne! Pozdrawiam serdecznie, Paulina

Ania. pisze...

Genialny prezet!Jestes pomyslowa zona:-)Mojemu skorupiakowi tez by sie to spodobalo-to uzalezniony kinomaniak haha.Bardzo ,bardzomi sie podoba!Pozdrawiamcieplo.

olla pisze...

Paulino, z tym żoładdkiem przez który do serca to problem jest taki, ze mój mąż wiecznie się odchudza:)

Aniu, na hasło skorupiak po prostu padłam :)

Pasjonatka pisze...

Olu, odchudza się jedząc popcorn przed telewizorem?? :)

olla pisze...

Haha, kiedy właśnie o to chodzi że nie siedzi...
A co do kaloryczności, 3 szklanki popcornu w wersji light mają około 66kcal, czyli nadają się jako chrupadełko lub wypełniacz objętościowy:)
Zresztą, jak napisałam, prezent był z przymrużeniem oka:)

ivon777 pisze...

Dodam tylko "woow" A to dopiero - zaskoczyłaś Pana Męża ... Genialny pomysł, fantastyczne wykonanie. Widac, że wiesz czego chcesz . Masz znakomite pomysły , a później z pasja i konsekwencja je realizujesz. Zazdroszcze nawet, bo jeszcze kiedys sama tak miałam, całkiem niedawno- jeszcze pomysły się zdarzały. Teraz to ani pomysłu ani siły na realizację. A raczej na odrót....
No przesilenie przedwiosenne mam...
chyba z tranem sie przeproszę (; ech!