czwartek, 11 grudnia 2008

Mamma mia!

Otrzymałam od pauli przemiłe wyróżnienie Blogger Heart . Dziękuję :))
Zasady wyróżniania są takie:
-wyróżnienie powstało u Yoasi
-można je nadać od 1 do 7 osób
-należy zostawić wiadomość u osób wyróżnionych na blogu
-osoby wyróżnione proszone są odpowiedzenie na trzy pytania:

Twoja pierwsza miłość
: miała miejsce w pierwszej klasie podstawówki a obiektem jej był Bjoern Ulvaeus z zespołu ABBA . Wpatrywałam się w jego zdjęcie i wzdychałam:)
zdj. z www.abbasite.com
Coś,co sprawiło,że zamarło Ci serce : moment gdy usłyszałam na żywo Tomasza Stańkę. Stańko wyszedł na scenę, skromnie wyglądający, lekko niedbałym gestem przyłożył trąbkę do ust, a kiedy wydobył dźwięk... po prostu spłynęłam.


Przedmioty bliskie sercu : pamiątki po przodkach, stare zdjęcia , przedmioty ręcznie wykonane, drobiazgi zrobione przez moje dzieci :) Zdjęcie poniżej przedstawia moich pradziadków uwiecznionych przed 99 laty , a pościel ze wstawkami z szydełkowej koronki wykonana była przez babcię (której na zdjęciu jeszcze nie ma, jako że była 3.dzieckiem pradziadków).


Natomiast serduszko Blogger Heart wędruje ode mnie do: sary, sylwii , asi,które zapraszam do zwierzeń:)

2 komentarze:

sylwia pisze...

Bardzo dziekuje za niespodzianke.

Sara pisze...

Już się stawiam po odbiór! Oczywiście zajrzałam za pierwszym razem, ale nie było jak i kiedy dać znać o tym... Teraz nocka przede mną, nikt mi nie wydłubuje klawiszy spod rąk, więc mogę w błogich warunkach napisać: DZIĘKUJĘ!!!! Nagroda bynajmniej nie pozostawiła moje serce obojętnym:)