poniedziałek, 1 grudnia 2008

Alfabet filmowy


W Notatniku dekoratorskim (emigrantki) znalazłam dziś nową zabawę, polegającą na stworzeniu swojej listy ulubionych filmów , których tytuły zaczynają się na poszczególne litery alfabetu. Dołączam się do zabawy (nie wiem czy tak można?)

Oto moja lista:
A-Amelia
B-Brunet wieczorową porą
C-Co się wydarzyło w Madison County
D-Diabeł ubiera się u Prady
E-Easy Rider
F-F/X
G-Gosford Park
H-Hotel Ruanda
I-Inaczej niż w raju
J-Jak być kochaną
K-Kontrakt rysownika
L-Lawendowe wzgórze
M-My fair Lady
N-Na wschód od Edenu
O-Okruchy dnia
P-Pianista
R-Rzymskie wakacje
S-Śniadanie u Tiffany'ego
T-?
U-Utracony instynkt
V-Vanity Fair
W-Wystarczy być
Y-?
Z-Życie na podsłuchu




Zapraszam do zabawy...wszystkich. Chętnie dowiem się co lubicie oglądać. A z mojej listy szczególnie polecam Życie na podsłuchu.



2 komentarze:

artdeco pisze...

nawet trzeba, blogowisko to z reguly ciekawskie ludziska (wiem po sobie) :)

olla pisze...

A to dziękuję za wyjaśnienie, bo już myślałam, że złamałam etykietę, netykietę, dekalog i przepisy ppoż;)