piątek, 5 grudnia 2008

Ale niespodzianka :))

Skaczę dziś z radości pod sufit :) czego sprawczynią jest Ania , która nominowała mnie do tego przemiłego wyróżnienia ! Wiem, że niezasłużenie, bo u mnie mizeria jeszcze i ubóstwo, ale obiecuję, że będę się starać !! Zwłaszcza, że mam takie piękne wzorce w postaci wielu wspaniałych blogów. Bardzo trudno mi nominować siódemkę, bo fantastycznych osób i miejsc jest dużo, dużo więcej niż siedem :) Ale cóż, oto i siódemka, którą proszę o przyjęcie wyróżnienia:

1. artdeco1 , której Notatnik dekoratorski (emigrantki) jest najdłużej czytanym przeze mnie blogiem (myślę, że od około dwóch lat) i przeczytanym od deski do deski :)

2. Ita - za piękne aranżacje i wyjątkowej urody zdjęcia

3. Ania - za gejzer dobrej energii tryskający z Jej blogu, za dzielność życiową, za talent do upiększania otaczającego świata i za to, że jest taką wspaniałą, ciepłą Mamą :)

4. Festoon - za za filozoficzny dystans do świata i piękną formę literacką :)

5. Joanna - za renesansowe zainteresowania i permanentne dostarczanie nowych inspiracji :)

6. Paula_71 - za ciepło bijące z Jej postów i aranżacji :)

7. Asia - za mnóstwo pomysłów na upiększanie i dopieszczanie swojego domku :)

Wszystkim Wam, a także tym niewymienionym a równie wspaniałym dziękuję za radość i inspiracje, jakiej dostarczają mi Wasze blogi.
Dziękuję także za to, że zaglądacie do mnie i motywujecie do działania.
Oto co dla Was zmajstrowałam w podzięce ( tymianek i stokrotki świeżo zerwane rankiem w ogrodzie doszły do siebie na kaloryferze;)


11 komentarzy:

paula_71 pisze...

:D :D :D taka jestem szczęśliwa za Twoje wyróżnienie!!!
A wieszaczek z serduszkami..........cuuuuuuuuuuuudo!
Strasznie,ale to strasznie mi się podoba.Miałaś świetny pomysł!
No i niestety,ale chyba go odgapię :P
Pozdrawiam serdecznie

festoon pisze...

Dziękuje za wyróżnienie,to naprawdę bardzo miłe.

A ozdoba wieszakowa,to bardzo świetny i oryginalny pomysł.Bardzo mi się podoba.

Nasza kochana ruderka. pisze...

Nie ma za co:-D Ciesze sie stokroc bardziej niz ty,ze moglam sprawic ci radosc.Zasluzylas na wyroznienie z cala pewnoscia!Wieszaczek przecudny-spapuguje napewno:-)Pozdrawiam cieplo.Ania

Asia pisze...

Bardzo dziekuje za wyróżnienie!!!
:))) Taki miły mały gest a radość w sercu wielka:D
Miałaś świetny pomysł z wieszaczkiem: bardzo ładny! Pasowałby mi kolorystycznie do salonu:))) Serduszka to masa solna? Świetny hand-made!!

olla pisze...

Asiu, tak, to masa solna. Ale najbardziej mnie śmieszy zbieranie stokrotek w grudniu. W Polsce :))

Madzia pisze...

Bardzo pomysłowy wieszak:)
Jeśli można odgapić to odgapię...?
do pokoiku mojej Pyzuni.
Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu

artdeco pisze...

slicznie dziekuje, poplakalam sie ze wzruszenia, niespodziewalam sie takiej niespodzianki. Pozdrawiam :)

olla pisze...

Jeśli ktoś znajdzie u mnie cokolwiek godnego uwagi, będę się tylko cieszyć...
Artdeco, samą prawdę napisałam...
Wszystkim miłego weekendu :)

joanna pisze...

O dzieki, dzięki, wielkie dzięki...
Skrobię sobie "coś tam, coś tam" a tu taaaaaka nagroda:)))))

i TE serduszka - obłędne !!!

Ita pisze...

Dziękuję serdecznie za wyróżnienie !!! Cieszę się że te moje modzenia przypadły Ci do gustu .
Piękne serduszka zrobiłaś , mój wieszak kręci się cały czas w oknie , a jak już się zatrzyma ,to widać plecy krasnali ..ha ha ha chyba wolą się patrzeć na ogród.
Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki!

Laeriss pisze...

Marvelous hearts !
Thank you for your link toward "Un Cœur en Provence"... I'm very flatted.
Best wishes.