poniedziałek, 24 listopada 2008

Początek




Pierwszego grudnia minie siedem lat odkąd sprzedaliśmy nasze mieszkanie by zamieszkać w osiemdziesięcioletnim domu z ogrodem. Dom wymagał gruntownego remontu, ale miał w sobie to coś, czego nie mają współczesne budowle : półmetrowej grubości mury, łukowate nadproża, otoczenie starych drzew. Od tej pory urządzamy i wykańczamy to nasze magiczne miejsce, ciesząc się każdym nowym drobiazgiem. Lubimy stare meble, przedmioty z duszą, klimaty vintage, ale szybkie życie pięcioosobowej rodziny wymaga zastosowania współczesnych rozwiązań i technologii. Tak więc Ikea zgodnie koegzystuje tu z art deco a pod drewnianą podłogą kryje się nowoczesne okablowanie.
Zapraszam na filiżankę herbaty i miłą pogawędkę :)

6 komentarzy:

Asia pisze...

Witaj!
Bardzo dziękuje za informacje dotyczącą mebli umieszczoną na moim blogu! Postaram sie -jak tylko bede w stanie- o odświeżenie mebli w sposób o jakim piszesz.
Dziekuje serdecznie!
Życzę wiele radości z prowadzenia bloga:)
Pozdrawiam

olla pisze...

Oooo, bardzo się cieszę z odwiedzin pierwszego Gościa:))

szewczykana pisze...

o jak miło... kolejny domek do podglądania :)

Sara pisze...

To, co piszesz, idealnie obrazuje moje podejście do sprawy. Starocie TAK, ale z praktycznym zastosowaniem i nie na siłę; nowoczesność TAK, skoro coś już wymyślono, czemu nie skorzystać, jeśli ułatwia życie... Mało widziałam takich niewymuszonych, mixowych wnętrz, zostawiły mnie w błogim przekonaniu, że to, co wyrażają, to właśnie jestem JA. Już więc szykuję większe porcje kawy w oczekiwaniu na Twoje posty (I'm watching you!:)

olla pisze...

Witaj wrocławianko! Cieszę się, że lubimy podobne klimaty.
Uwielbiam Wrocław, dlatego między innymi, że w nim na każdym kroku modern spotyka vintage...

Aleksandra pisze...

Idę od końca, więc na Twoich późniejszych postach są moje wcześniejsze komentarze, albo jakoś tak... ;) Daję się zaprosić na całego, a właściwie (patrz j.w.) to ja się już wprosiłam :) Nie ustawaj w pisaniu bloga, Ikeowska siostro ;) Zapraszam na chasydzką herbatkę do mnie http://bobemajse.blogspot.com/
Bobe Majse